diumenge, 20 de maig del 2012

Tiramisú ràpid

Quan temps sense fer tiramisú. El recordo molt de l'època d'estudiant quan en un dels pisos que vaig habitar no tenia forn, i sempre era jo l'encarregada de portar el meu tiramisú a les festes i soparillos.
El d'avui ha estat per aprofitar de les restes del pastís de Bob Esponja.
L'original es fa amb bescuits secs, però avui ho he fet amb les galetes "hojaldradas" de Cuètara. I com que tenia el paquet de galetes obertes i hem va sobrar cafè vaig aprofitar i vaig fer el Braç de Fabiola. Menos mal que al fer el braç ja no hem va sobrar res més, vaig començar fent un pastís de cumple i hem van sortir dos postres més!!.


Ingredients
- 400g de mascarpone
- 4 ous
- 4 cullerades soperes de sucre
- Cafè
- Galetes "hojaldradas" Cuètara
- Cacau en pols


Procediment
- Batre els rovells amb el sucre fins que blanquegen i augmenten el seu volum.
- Incorporarem el mascarpone i batre fins aconseguir una mescla homogènia.
- Batre sols dos clares a punt de neu.
- Incorporar les clares muntades al mascarpone, mesclar suaument.
- Mullar les galetes amb cafè en sucre, quan aquest ja està fred.
- Posar als gots una capa de crema de mascarpone, una de galetes amb cafè.
- Per acabar espolvoreje-ho amb cacau amb pols.
- Al cafè si us agrada li podeu posar algun licor, al vostre gust.
- Si el voleu fer en forma de tarta es fa igual però utilitzant bescuits secs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada