dimecres, 21 de maig del 2014

Carrot cake amb frosting de xocolata blanca

Pa flipar aquest pastís, des de el 20 de Març que va ser el primer cop que el vaig fer, per al cumpleanys de la meva germana, a data d'avui crec que ja l'he repetit uns tres cops.
Va agradar a tots moltíssim! tant grans com petits.

 Ingredients
- 280g de sucre
- La pell d'una taronja
- 400g de pastanagues
- 4 ous
- 240g d'oli de girasol
- 250g de farina
- 2 culleradetes de bicarbonat
- 2 culleradetes de llevadura en pols
- 1 1/2 culleradeta de canyella en pols
-  1/2 culleradeta de nou moscada en pols
- 1/4 culleradeta de sal

Procediment
- Preescalfar el forn a 180ºC
- En l'ajuda del robot de cuina, triturar el sucre junt amb la pell de la taronja, apartar i reservar.
- Pelar i ratllar les pastanagues amb l'ajuda de la picadora.
- En un bol posem els ous el sucre junt amb la taronja i l'oli, ho batem tot junt fins aconseguir una mescla homogènia.
- A continuació incorporem la pastanaga rallada i ho mesclem.
- Per finalitzar incorporem la farina, el bicarbonat, la llevadura, la canyella, la nou moscada i la sal, mesclem  fins que quedi tot ben homogeni.
- Posem la mescla en un motlle desmontable, que prèviament hem embadurnat amb mantega i farina.
- Enfornem durant uns 30 min a 180ºC

Aquestes mesures són per un motlle de 30x24x6cm, com jo no el tenia d'aquestes mides, ho vaig fer amb un motlle de 26 cm de diàmetre i encara hem va sobrar pasta i vaig fer 4 magdalenes, que van resultar bonísimes!!!


Coc, magdalenes i cobertura (frosting)

Untar el frosting per sobre


Per la cobertura

Ingredients 
- 50g de sucre glass
- 80g de xocolata blanca
- 50g de mantega
- 300g de formatge philadelphia
- 30g de suc de taronja

Procediment
- Possar el xocolata junt amb la mantega al bany maria fins que es fongui.
- En un bol posem el formatge, el suc i el sucre i li incorporem la mantega junt amb la xocolata fossa,
ho mesclem tot fins aconseguir una mescla homogènia.
- Ho posem per sobre del bescuit un cop fred.
- Per acabar d'adornar jo vaig ratllar la pell de taronja i unes flors de neula, el 20 de Març del dia que comença la primavera.





Desde aquesta entrada ja no sé quants cops he fet el carrot cake, definitivament després dels de poma és el meu preferit, aquest que veieu baix va fer 7 kg!















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada